Sådan tilføjer og fjerner du en administrator

Du kan i denne artikel læse om, hvordan du opretter/sletter en administrator som forening, lejebolig eller administrationshus.

Det er vigtigt at opdatere brugerene, så det kun er de personer, der skal have adgang til at administrere foreningen, lejeboligeneller administrationshuset, der rent faktisk har det. Husk derfor at tjekke jævnligt om brugerne er korrekte f.eks. i forbindelse med, at der vælges ny bestyrelse, en medarbejder stopper mm.

 

1. Start med at logge ind med dit eget administratorlogin.

2. Tryk på "Brugere". Her kan se de brugere, der har adgang til foreningen/lejeboligen/administrationshuset.

 

3a. For at tilføje en ny bruger med administratoradgang skal du trykke på "Tilføj ny bruger" og skrive e-mailen på den person der skal inviteres til at være administrator. Personen inviteres via en mail fra Waitly og skal bekræfte invitationen for at få adgang. Du har mulighed for at vælge personen som primær kontaktperson. Hvis det er tilfældet sættes der flueben i denne boks. Tryk til sidst på send.

 

Når du har inviteret den nye bruger, fremgår de af brugersiden med et gult ikon. Dette ændres til grønt, når de har bekræftet invitationen.

 

 

3b. For at slette en bruger skal du blot trykke på "Fjern" ud for den pågældende bruger og bekræfte på "OK".

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt